ZADANIE TRENERSKIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Vera Drake; Mike Leigh
Niezawodny sposób; Andrzej Kondratiuk, Strefa wojny; Tim Roth
Biały labirynt; Bille August
Golem; Piotr Szulkin, Pułkownik Kwiatkowski; Kazimierz Kutz
Obcy – 8. pasażer „Nostromo” ; Ridley Scott
Ostatnie kuszenie Chrystusa; Martin Scorsese, Rebeka; Alfred Hitchcock
Zabójcy; Andriej Tarkowski, Moloch; Aleksander Sokurow
American Beauty; Sam Mendes
Wielki bieg; Jerzy Domaradzki, Witajcie w dżungli; Peter Berg
Osada; M. Night Shyamalan
Chopin. Pragnienie miłości ; Jerzy Antczak
ZADANIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do wybranego z następujących przebojów:
Pink Floyd, Atom Heart Mother, Cream, Fresh Cream
Cave, Nick, Henry’s Dream, Beatles, The, Come Together, Blur, The Great Escape
Nine Inch Nails, Pretty Hatty Machine, U2, War, Sting, …Nothing Like The Sun
Hendrix Jimi Experience, The, Are You Experienced?
PROBLEM NR 3: – Problematyka jasnego przedstawiania profesjonalnych informacji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę stosowania jednej zwymienionych tutaj leków:
147.0, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany doustne – kwas alendronowy i ryzendronowy
43.0, Antagoniści wapnia – pochodne benzotiazepiny – diltiazem
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych