Ogłaszamy iż na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Integracyjne zaleca się nizej wymienione problemy do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa menedżerska : „Przyczyny i skutki sięgania przez młodzież po alkohol” i „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy”
zabawa kreatywna : „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)” i „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ”
gra edukacyjna : „Czarownice na wschodzie i zachodzie Europy” i Symulacje oraz „Wpływ teologii pozytywno-kontrowersyjnej na twórczość Piotra Skargi”
symulacja komunikacyjna – „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych” oraz „Współczesny film macedoński. Człowiek wobec historii okrucieństwa wojny”
gra menedżerska – „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna” i „Odpowiedzialność za słowo prawo czy obowiązek dziennikarza”
gra menedżerska – „Współczesne aspekty etyczne funkcjonowania mediów. Rola i spory etyczne we współczesnym dyskursie medialnym” i „Kobieta w rodzinie muzułmańskiej”
zabawa językowa – „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989” oraz „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim”
zabawa strategiczna : „Kreacja świata w polskich tekstach hip-hopowych” oraz „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na modelu powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki””
gra kreatywna – „Fantazmat domu w polskiej kulturze nowożytnej” oraz „Warunki termiczne i wilgotnościowe w centrum Lublina na tle obszrow pozamiejskich w latach 2003-2012”